Renson en 21 ‘outdoor living’-partners mikken met NOA op totaalbeleving
21 december 2021, 14:24
Alpha Wellness Sensations, Amani Spaces, Axor, Bega, Bord de mer, Carpentier, Coco Wolf, Corradi, eSafe, Extremis, Limited Edition, Duofuse, Royal Botania, Kreon, Petac, Caerus, Ofyr, Renson, Schellevis, Sioen Vandemoortel en Van den Berk: dat zijn de 22 merken die gaan samenwerken onder de naam ‘NOA outdoor living’. Vanuit het gloednieuwe NOA outdoor experience center in het Belgische Kruisem zetten ze vanaf volgend jaar high end buitenleven als ‘totaalbeleving’ nog nadrukkelijker op de kaart.
Ieder op zich verdienden ze al hun strepen in het high-end-segment van outdoor living, maar stuk voor stuk zijn deze merken zich ervan bewust dat het geheel meer is dan de som der delen. Buitenleven gaat tenslotte steeds meer om het doordacht gestileerde totaalplaatje, niet om individuele producten. “Dat ze in 2022 de krachten bundelen, maakt van NOA Outdoor Living dan ook het neusje van de zalm als het op uniek buitenleven in al z’n aspecten aankomt”, stelt Renson als één van de deelnemers.
Hilde Baekelandt (NOA Concept Manager): “Al deze merken delen de ambitie om met NOA comfortabel, high end buitenleven prominent op de kaart te zetten. Net zoals Noah ooit alle dieren verenigde in zijn ark, brengen deze 22 partners alle facetten van stijlvol outdoor living samen in een nooit geziene totaalbeleving.”
Gloednieuw experience center als internationale uitvalsbasis
Onder de NOA-vlag vinden de 22 partners in 2022 hun gezamenlijke uitvalsbasis in een gloednieuwe Noa Outdoor Experience Center; Renson is de gastheer in dit onderdeel van diens nieuw opgetrokken ‘outdoor living productiesite’. In een uniek ‘belevingscentrum’ zullen de partners hun producten niet geïsoleerd presenteren, maar in doordacht vormgegeven scènes.
“Dit zal voor bezoekers dan ook de place to be zijn om te worden ondergedompeld in ‘design, high end outdoor living’, waar de luxe van binnen naar buiten doorgetrokken wordt”, laat Renson weten.
Outdoor living stijgt in populariteit
De timing is perfect, volgens de partners in NOA. Na een flinke aandachtsboost voor buitenleven aan het begin van de coronacrisis, blijft investeren in eigen tuin ook nu nog steeds erg populair.
NOA speelt daarop in door zowel professionals als particulieren mee te nemen in tal van gestileerde totaalplaatjes voor de meest uiteenlopende tuinen. Hierin vullen terrasoverkappingen, buitenkeukens, zwembaden, wellness, verlichting, meubilair en accessoires elkaar perfect aan in verlokkelijke buitenleefruimtes.